SATT - REKLAM İŞLEMLERİNİN DEVRİMİ

görüntü
Nereye bakarsak gidelim, nereye gidersek gidelim, sürekli mesajlar verilir. Kendimiz için düşünmemize gerek yok. Her zaman ne yiyeceğimizi, nerede yenileceğini, ne giyeceğimizi, nereye gideceğimizi, nasıl bakacağımızı, evlerimizin nasıl görünmesi gerektiğini ve hatta nasıl buluşacağımızı söyleriz. Hayatımızın neredeyse her kısmı halledilir. Ve bu reklamcılığın gücüdür.
Reklam, markaların müşteriye ulaşması için en etkili ve sonuçta tek araç olmuştur. Ve bu nedenle, 21. yüzyılda en büyük endüstrilerden biri haline geldi. 90'ların tamamı yazılı ortamlarda ve reklam panolarında reklamla ilgiliydi, ancak son 2 yılda reklam endüstrisinin göze çarpan bir kısmı dijital alana yatırıldı. Gittikçe daha fazla ülke ve halkı internete bağlı olduğundan, seyirci büyümeye devam edecektir. Dijital pazarlamanın önümüzdeki yıllarda reklam sektörünün aslan payını alacağını söylemek de güvenli. Giderek daha fazla marka, demografik olarak hedef kitlelere reklam vermekten çok, dünyanın her yerinden daha geniş bir kitleye ulaşmak istiyor.
görüntü
Öte yandan, kripto para birimlerinin kullanımı hızlı bir şekilde artmaktadır ve dünya teknolojisinin geleneksel yöntemlerini ortadan kaldırarak, yeni teknolojiler ve yenilikler daha hızlı bir şekilde gelmektedir. Kripto para birimleri ve altta yatan blockchain teknolojisi, her zamankinden daha fazla teknoloji ve yenilik getirerek her sektöre ve her sektöre odaklanarak dünyayı daha iyi bir yer haline getiriyor. Bu şey göz önünde bulundurularak, 1,2 trilyon dolarlık reklam endüstrisi, reklam endüstrisinin büyüme oranını yeni seviyelere çıkaracak olan blockchain teknolojisi ile de bozuluyor.
Geleneksel anlamda reklam, her zaman manuel ajans çalışması olan insanların işi olmuştur. Reklam kampanyalarının yayınlanmasından broşürlerin basılmasına, verilerin korunmasına kadar hepsi şimdiye kadar elle yapıldı. Reklamverenler ve yayıncılar, reklamverenlerin maliyetlerini artıran merkezi bir platform kullanmaya dayanması ve ayrıca bankaların veya elektronik ödeme sistemleri gibi aracılar aracılığıyla işlenmesinin yanı sıra, reklamverenlerin maliyetlerini artıran merkezi bir platform kullanmaya dayanmaları nedeniyle pahalı olan çalışmalarını kolaylaştırmak için her zaman merkezi kurumlara bağımlı olmak zorunda kalmıştır reklamverenlerin ayrıca transfer ücretlerini de üstlenmeleri gerekir. Ayrıca, merkezi bir platform çoğunlukla müşterilerin kimlik avı saldırılarına karşı savunmasız olabilecek veya platformun saldırıya uğramasına neden olabilecek veriler için güvenlik sağlamaz. Diğer yandan, Merkezileştirilmiş kuruluşlar, hassas kullanıcı verilerini, kendi aralarında güvensizliğe neden olan üçüncü taraflara satabilir. Bu nedenlerden dolayı, güvenli blok zinciri teknolojisi ile görevleri yerine getirmek için merkezi olmayan bir platforma ihtiyaç vardır ve Atayen, Inc., SaTT Token'ın yardımıyla çözüm önerileri ortaya çıkardı.
4 milyondan fazla kullanıcıya hizmet veren, halihazırda kurulmuş bir Amerikan merkezli ATAYEN, Inc., Facebook ve diğer sosyal ortamlardaki işletmeler ve markalar için uygulama geliştirme konusunda uzmanlaşmıştır. Onlar, akıllı belirteç ve blok zinciri teknolojisinin yardımıyla, reklamverenlerle reklam platformları arasında reklam kampanyaları düzenlemek üzere bir köprü kuracaklar.
pürüzsüz yol. SaTT Smart Contract’a göre, reklamverenler reklam kampanyaları oluşturabilir ve altta yatan veriler ve sonuçların sonuçları dağıtılmış bir ademi merkeziyetçi kayıtlarda, yani özel API'ler tarafından aranacak blok zincirinde saklanır. Başka bir deyişle, sonuçlara müdahale etmenin kolay olmayacağı anlamına gelir. Öte yandan, reklamverenler, kampanya başarılı olmasa bile, yayıncılara her zaman önceden belirlenmiş miktarda kampanyayla ödeme yapmak zorunda kalmaktadır. Ancak SaTT akıllı kontratı ile tamamen değişecek. SaTT Smart Contract, her kampanyanın performansını değerlendirmek için üçüncü taraf API'leriyle iletişim kurar ve yayıncılara otomatik olarak ödenecek maliyeti belirler. Bu nedenle, SaTT Akıllı Sözleşmesini kullanırken hem transfer ücretlerinden hem de kampanya maliyetlerinden tasarruf ederler. Ayrıca, reklam ajansları, bilgisayar korsanlarına karşı savunmasız olduklarından ve verilerle yapılan müdahalelere maruz kaldıklarından, SaTT Akıllı Sözleşmesi durumunda mümkün değildir. Kampanyanın istatistiklerini ve ödenecek tutarı izler ve herhangi bir tahrifat olmadan ödeme ile devam eder.
Öte yandan yayıncı, SaTT akıllı Sözleşmesi ile de faydalanır. Blockchain, kampanya sona erdiğinde kampanyanın finanse edilmesini ve ödenmesini sağlar. Kampanya tamamlandıktan sonra, Akıllı Sözleşme belirtilen fonları otomatik olarak serbest bırakır ve doğrudan hesaplarına aktarılır.
Proje, reklamverenlere hem reklam verenler hem de yayıncılar için açık, güvenilir ve şeffaf bir platformla daha fazla netlik ve verimlilik getirmeyi umuyor. Son olarak, blockchain teknolojisinin önemini ve her süreci nasıl kolay ve verimli hale getirdiği söylenebilir.

SaTT Tokenlerinin Kalabalık ve İlk Dağılımı

görüntü

Takım

görüntü
SaTT hakkında daha fazla bilgi edinmek için aşağıdaki bağlantıyı ziyaret edin:

My Bitcointalk Profile : rumputyangbergoyang
ETH : 0xfd7Bed5Bf096C3c8A356c87e6F8761D26C428d4C

Komentar

Postingan populer dari blog ini

OLXAcoin Meningkatkan Kemampuan Finansial Anda

OPP OPEN WIFI - GLOBAL OLUŞTURMA YAŞAM AMACI İLE TOPLULUĞU BİR SÜRDÜRÜLEBİLİR HİZMET

Safe E-Commerce with Omnitude